Kedves válaszadó! Köszönöm, hogy részt veszel tudományos vizsgálatunkban. A tájékoztató célja, hogy ismertesse veled a vizsgálatot. A vizsgálat neve: Az új fitnesz trendek és a diéta hatása a testképre A vizsgálat célja: A fitnesz trendek pozitív és negatív hatásainak vizsgálata
Az adatfeldolgozás során a kérdőívek beazonosításához szükségünk van egy jelszóra, amit a feldolgozás után törlünk. Az adatok feldolgozása névtelen módon, összesítve történik, így személyazonosságod az adatvédelmi és személyiségi jogok védelméről szóló törvényeknek megfelelően ismeretlen marad.
A vizsgálatban való részvétel önkéntes, befolyásolástól mentes. Jogod van bármikor visszalépni a vizsgálatból. Együttműködésedet előre is köszönöm! Béres Alexandra
Születési éved:
Testmagasságod (cm):
Testtömeged (kg):
Mit érzel, mi lenne számodra az ideális testsúly? (Kg)
Hány kilósan lennél már elégedett a súlyoddal / éreznéd jól magad a bőrödben (kg)?
Legmagasabb iskolai végzettséged:
Dohányzol?
Milyen gyakran fogyasztasz alkoholt?
Milyen alkoholt fogyasztasz ekkor?
Szoktál sportolni?
Ha igen, milyen gyakorisággal?
Milyen jellegű sportot végzel? (Ha több válasz is igaz Rád. erre a kérdésre többet is megjelölhetsz)
Milyen gyakran váltod az óratípusokat/mozgásanyagokat?
Ha váltod őket, miért? (csak egy választ jelölj meg, amit magadra nézve leginkább igaznak érzel)
Van-e táplálkozással összefüggő betegséged (epebetegség, cukorbetegség, magas koleszterinszint, magas vérnyomás, allergia, stb)?
Diétáztál már valaha?
Ha igen, milyen diétát folytattál? (Ha többet próbáltál, több választ is megjelölhetsz)
Honnan származott a diéta, amit folytattál?
Kérjük, értékeld, mennyire értesz egyet az alábbi állításokkal, illetve azok véleményed szerint igazak-e rád nézve? (1- egyáltalán nem, 2- kissé igaz, 3- közepesen igaz, 4- igaznak érzem, 5- teljesen igaznak érzem)
Törődök, foglalkozom a testemmel
Teljesen meg vagyok elégedve a testemmel
Mindent összevetve elfogadom a testemet
Hiányosságaim ellenére azért elfogadom a testemet olyannak, amilyen
Azt hiszem a testem azért jó néhány pozitív vonással rendelkezik
Pozitívan állok a testemhez
Odafigyelek a testem szükségleteire
Az önértékelésem független a testalkatomról és a testsúlyomtól
Nem fecsérlek túl sok energiát arra, hogy a testalkatommal és a testsúlyommal foglalkozzak
A testemmel kapcsolatos véleményem többnyire pozitív
Egészségtudatosan viselkedem, hogy karban tartsam ezáltal a testemet
Nem hagyom, hogy a médiában szereplő, irreálisan vékony nőideál befolyásolja a testemmel kapcsolatos önértékelésemet
Minden tökéletlensége ellenére azért jól érzem magam a testemben
Az elmúlt két hétre vonatkoztatva jelöld meg, hogy az alábbi állítások igazak-e Rád?
Vidám és jókedvű vagyok
Nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok
Aktívnak és életerősnek érzem magam
Frissen és kipihenten ébredek
Mindennapjaimat olyan dolgok töltik ki, amelyek érdekelnek engem
Kérjük, értékeld, mennyire értesz egyet az alábbi állításokkal, illetve azok véleményed szerint igazak-e rád nézve?
Egészségesnek és energikusnak érzed magad?
Megfelelő fizikai állapotban vagy ahhoz, hogy elvégezd mindazt, amit szeretnél?
Megmagyarázhatatlan, zavaró egészségügyi szimptómáktól mentes vagy?
Alszol annyit, amennyire szükséged van?
Sportolsz valamit legalább 3 alkalommal, 20-30 percet hetente?
Adsz magadnak megfelelő időt a bemelegítésre, és levezetésre edzés előtt és után?
Meg vagy elégedve a testsúlyoddal, testalkatoddal és fizikai állapotoddal?
Szoktad-e inkább a gyaloglást választani, vagy esetleg lépcsőn felmenni az emeletre?
A következő kérdések a sportolásról, testmozgásról, edzésről szólnak. Kérjük, az alábbi állítások mindegyikénél jelöld, hogy milyen mértékben igazak Rád. (1- nagyon nem értek egyet, 2- inkább nem értek egyet, 3, egyet is értek, meg nem is, 4- inkább egyetértek, 5- nagyon egyetértek)
A testedzés a legfontosabb dolog az életemben
Konfliktusok adódnak köztem és a családom és/vagy partnerem között amiatt, hogy mennyit edzek
A testedzést arra használom, hogy a hangulatomon változtassak (pl hogy kellemesebben érezzem magam, vagy hogy ne kelljen a problémáimmal foglalkoznom)
Az elmúlt időszak során emeltem a napi edzésmennyiségemet
Ha ki kell hagynom egy edzést, rosszkedvű és ideges leszek
Ha lecsökkentem a szokásos edzésmennyiségemet, akkor amikor újra elkezdem az edzést, addig folytatom, amíg az eredeti mennyiséget el nem érem
Kérjük, értékeld, mennyire értesz egyet az alábbi állításokkal, illetve azok véleményed szerint igazak-e rád nézve?
Kiegyensúlyozott, alacsony zsírtartalmú-e az étrended, és fogyasztasz-e magas rosttartalmú ételeket, sok gyümölcsöt, zöldséget?
A napi kalória bevitelednek 30% alatt marad az egy napra jutó elfogyasztott zsírok mennyisége?
Igyekszel alacsonyan tartani a só és cukor beviteledet?
Több szárnyast és halat fogyasztasz, mint vörös húsokat?
Fogyasztasz annyi folyadékot naponta, hogy a vizeleted halványsárga színképet mutasson?
Ritkán hagysz ki étkezést?
Ellen tudsz állni annak, hogy egyél, amikor nem is vagy éhes?
Tartózkodsz a gyorséttermi ételektől és a konzervektől?
Tartózkodsz az aktuális diéta-divatoktól?
Minimalizálod a koffein fogyasztásodat (kávé, tea, kóla) ?
Jelszó (max. 12 karakter)
Nemed:
Megye:
Település:
kérdőív elküldése
Created by: Online kérdőív szerkesztő Supported by: Díjmentes Hitelügyintézés